Søg

torsdag den 4. september 2014

Turist i egen by

Hej skønne piger,

Så er jeg på den igen ;-)
I dag har jeg været "turist i egen by", med min bedste skat, Malle. Vi tog ind til København og vidste ikke helt med hvilket formål, så vi besluttede at tage på kanalrundfart i det gode vejr. Vi tog mad med fra Fredco's Deli, som ligger i grønnegade, fantastisk sted! Stort udvalg af lækre salater og sandwich :-) kan varmt anbefales! Og så kan jeg klart anbefale at tage en veninde-hygge-tur på kanalrundfart, smadder hyggeligt, hvis man ikke lige ved hvad man skal tage sig til, og hvis vejret er med én selvfølgelig!





             Verdens bedste Malle <3

Men men men... 
Hvem kan tage til København UDEN at shoppe? Ikke mig i hvert fald. Så jeg fik mig lige et par nye lækre sneaks og verdens fineste kjole! 

Sneakers fra Adidas, til 799,-
Super lækre at have på!


Kjolen er købt (hold nu fast) i H&M og koster sølle 399,-.. Jeg var i chok! Er SÅ glad for den! Broderingen er af perler.

- Min kæreste og jeg har i dag været sammen i to måneder, (ja vi tæller ;-)), og dette skal selvfølgelig fejres! 
Mere om vores aften kommer her på bloggen i morgen <3 

- A

2 kommentarer: