Søg

lørdag den 6. september 2014

To måneder <3

I torsdags havde Nat og jeg været sammen i to måneder.. Og ja, vi går meget op i sådan noget ;-) (vores gode undskyldning for at tage ud).

     (Og igen fik Bøffe "sneget" sig med)

To måneder er jo ikke ligefrem meget, men når man tænker på, at vi har hængt sammen fra dag et.. 

Jeg sendte en SMS til Nat, om at hun skulle møde mig kl.19 på Hovedbanegården. Jeg havde arrangeret, at vi skulle på sticks n sushi på Tivoli hotellet. De har en fuldstændig FANTASTISK skybar på 12. etage. Outstanding. Suveræn udsigt. 

Vi havde først bord kl. 21.30, hvilket egentlig ikke gjorde noget. Det var nemlig blevet mørkt, og så er København jo bare endnu smukkere! Så vi startede med et glas vin på deres terrasse. 

   Og så fik vi den bedste sushi i verden! 


Vi sluttede i Københavns natteliv, til én drink. Nååår nej, en hel flaske... 
Andre end mig der altid gør det? ;-)

I dag har jeg været til fødselsdag hos svigerfamilien. Smadder hyggeligt. Specielt når man elsker boller og lagkage ;-) og så var de jo vildt heldige med vejret.
Efter det tog vi et smut ind til byen, og så fik jeg mig da lige en ny duft. Meeega lækker! Er allerede solgt. 

           Narciso rodriguez, den mørke

Flere spændende indlæg i vente til jer i morgen <3 stay tuned.

- A

Ingen kommentarer:

Send en kommentar