Søg

mandag den 8. september 2014

Farvel mascara

Jeg har i dag været inde hos Star Lash i København, for at få ordnet mine vipper. Jeg har før haft eyelash extensions, og det er bare SÅ dejlig nemt, for mascaren kan du glemme. Hvis I har det lige som mig med mascara, det tager lang tid, den sidder i klumper, du har det ud over hele øjenlåget og det ene øje bliver ALTID pænere end det andet, så kan dette helt klart anbefales. 

Jeg bruger single lash metoden, hvor de sætter en vippe på ad gangen. Dette tager lang tid (ca. 2 timer) men det er helt klart det værd! Du kan selv bestemme hvor meget fylde og længde du vil have på, og du har de bedste lash extensions damer til vejledning. Jeg var hos Minah, som bare var så sød, hun fortalte mig hvad der ville være bedst for mine øjne og vipper, og hvad der ville give mig det bedste resultat. Og de blev SÅ fine! 









































Her finder I deres hjemmeside, hvor I kan finde priser samt booke tider: http://www.starlash.dk

Kom i gang piger <3

Masser kærlighed, A

Ingen kommentarer:

Send en kommentar