Søg

onsdag den 3. september 2014

Intro <3

Smukke, smukke mennesker..

Så kom jeg så langt! 
Efter lang tids overtalelse fra min søde kæreste, har jeg endelig fået taget mig sammen til at starte min helt egen blog. Dette har krævet meeeeget overvejelse fra min side. Der findes så sindssygt mange smukke og dygtige bloggere her i Skandinavien, så hvorfor skulle nogen dog gide at følge med i en provinspiges liv? ;-) 
Men NU skulle det være! 

Jeg kan jo starte ud med at fortælle lidt om mig selv (meget kort selvfølgelig ;-)). Som i nok kan gætte jer til, hedder jeg Anna, jeg er 21 år og bor i Nordsjælland. Jeg har indtil for en måned siden arbejdet i en vuggestue i to år, men er lige stoppet for at gå i gang med uddannelse. 
Udover det har jeg en fantastisk veninde (Amalie) og en fantastisk kæreste (Natascha).. Ja, en pige, hvilket mange jo ikke regner med ;-) men dette skal jeg nok komme meget nærmere ind på i et andet indlæg. De to mennesker bruger jeg rigtig meget af min tid med. Ja faktisk alt min tid.


Som rigtig mange andre piger, har jeg et hjerte der banker for shopping! Mange vil nok mene, at jeg shopper aaaaalt for meget. Men hvad fanden, man lever vel kun en gang ;-) og hvad skulle formålet med at starte en blog ellers være? 
Så her kan I primært hente inspiration om tøj og mode. Derudover elsker jeg jo at gøre noget ud af mig selv og jeg kan bruge TIMER foran et spejl! Så tips og tendenser til hår og make-up vil også være at finde ;-) 
Jeg lever livet fuldt ud, så jeg skal nok finde på en masse spændende ting at skrive om :-)

Faktisk har jeg lige i dag været ude og invistere i en ny jakke og et nyt ur. Så fine ting, så kig med her:

Uret er fra Pilgrim og koster 699,- men lige nu har de 31 års fødselsdag og dermed 31% på alt, så slå til nu :-)



Jakke fra Stylebutler, med de fiiiineste detaljer, som jeg købte i Magasin, hvor min veninde Malle arbejder, så hun lokkede jo lidt ;-) jakken koster 1799,-.

Og så lidt outfitbilleder fra i dag:



Trøjen fra Vero moda, nederdel fra Pieces, solbriller fra RayBan, skoene er fra Moss Copenhagen og selvfølgelig min elskede Stella McCartney taske, som jo følger mig over alt ;-) Og ja, så synes Bøffe (min lille hund), jo også at han skulle være med.


Jeg arbejder på, at få anskaffet mig et spejlreflekskamera, så jeg kan levere lidt bedre billeder til jer, men jeg venter lige til jeg er kommet lidt længere med bloggen, jeg håber i kan overleve med IPhone billeder indtil videre :-)

Derudover er I mere end velkomne til at følge med på instagram: Annamvm
Her kommer der også løbende opdateringer.

Jeg håber i har nydt det første indlæg, og er friske på, at læse med videre :-*

- A


1 kommentar:

  1. Hej skatter!
    YES du er så sej! Fedt at se, du har fået dig en blog! Du er pisse lækker, sjov, dejlig og skide god til mode. Har altid tænkt, du ville være en kanon god og populær blogger! Du skal bare være dig selv, så skal din blog helt sikkert nok få succes!
    - Stort tillykke med bloggen, glæder mig til at følge dig online!
    Kæmpe knus og kys fra din aller bedste steiner veninde, Julie Chelsea;-)

    SvarSlet